Nu är jag äntligen hemma igen och uppdteringen kan börja som vanligt igen!
Det första jag gjorde när jag kom hem var nästan direkt att ladda över alla videos och bilder till datorn från kameran, och en ny video är på gång!
Det har varit väldigt kul i både norge och göteborg, själv tycker jag det var allt för länge att vara borta 3 veckor från min egna säng, limitless, kompisar och Kinzie, haha! Men hela veckan är bokad från imorgon ända fram till söndag, med bokad menar jag hundträning!
Imorgon drar jag till Bålsta där Amanda är hos sin farmor! Jag ska ha med Alice om hon mår bra, vi ska gå runt träna lite freestyle och in på en djuraffär! Så de e jag taggad över. Och den största anledningen till varför vi ses får ni läsa snart!
På fredag åker vi Limitless (förutom Katinka :( ) till Knivsta där vi ska träna agility med Rebecka och hennes kompis Emma! Då Alice ska träna nästan hela veckan bestämde jag att hon inte får följa med dit! Så jag ska få testa köra lite med Baloo, alltså Rebeckas hund! vi ska även ha som en liten tävling med agilitybana och nått mer (har inte riktigt hängt med på chatten) med priser osv! Super taggad för det!
Lördag ja, då kommer Amanda till stockholm för att träna med oss i Skarpnäck! Hon har med sig sin Border Collie Alma, anledningen till att vi ses imorgon är för att eftersom Katinka kommer med Luna som Alice har väldigt svårt för och Alice är sämre i hundmöten så vill jag inte utsätta henne för "för mycket" på än gång. Så vi ska träffas imorgon och se till att Alice funkar med Alma och ha lite kul! På träningen ska jag också ha Kinzie så för oss blir det agility men Alice får nog köra lite lugn agility och träna mycket freestyle istället! Jag är så j*vla taggad för de här.
På söndag blir det sista agility träningen för Alice på ett tag eller helt. Det är jätte tråkigt men man får ju inte vara självisk o tänka på sig själv. Jag slutar ju för hennes skull, jag hoppas vi kommer igång igen om nått år annars får jag bara gilla läget! Jag ska dra till södra med en kompis och träna lite. jag vet inte om hon har med sig hunden men det är väldigt lugnt mellan Alice och den så jag hoppas jag kan träna henne i lugn och ro! Eftersom det är sista träningen så kommer vi inte köra seriöst men kanske lite byten och så vidare, men bara en skojig sista träning!
Jag hoppas jag hinner skriva lite efter varje träning annars får ni en hel utvärdering i slutet av veckan!
 

Kommentera

Publiceras ej