Idag åkte jag ju till Knivsta för att träna agility med rebcka, Emma och Astrid! Och eftersom jag inte hade med Alice så lånade jag Baloo och jag säger bara vilken hund *-*.
vi hade hallen från 11.30 till 17.00 och så mycket vi hann med på den tiden! Vi hann med 3 "tävlingsbanor" och sedan en annan! Jag tycker det kändes riktigt bra, det var ju trotsallt första gången jag ens träffade Baloo, men med lite köttbullar lyssnade han såå bra! Och jämfört med Alice så var han riktigt snabb! Kinzie är nog snäppet snabbare och fattar inte hur jag ska hinna med henne men, haha!
Jag testade även med Iris och hon är ju ba för underbar! Sen blev man ju lite förvånad över att pir kunde backa mellan, hahah!
Jag måste träna mycket på min handling så jag hade tänk att jag får åka mer till Södra både för min och Kinzies del, jag slarvar väldigt med min handling, det kändes bättre nu efter Norge då det typ ända jag har tittat på är agility på youtube, och kollat  på "tips" klipp!
Tyvärr har jag inte så mycket att skriva då jag inte tränar med min hund och så vidare men ja! och eftersom jag inte är hemma så kommer inte upp någon bild tyvärr, men vi hört imorgon! :)

Kommentera

Publiceras ej