Nu har jag då bytt namn och startat som en ny blogg!
För alla nya, jag heter Tyra, jag är 13 år och ja jag tränar hund! Jag har själv en staffe tik med namn Alice. Vi tränar lydnad och freestyle just nu. Jag tränade agility med henne förut men hon har artros så vi har tagit en liten vila o ska se senare hur det löser sig! För er som inte vet är jag med i Limitless! Om för er som inte vet vad eller vem limitless är, är det vi 4 tjejer som har gjort ett 6+ lag, vi tränar, åker på tävlingar osv tillsammans! Våran instagram heter @team.limitless och följ gärna den!  Cornelias blogg hittar ni HÄR där läser ni om hennes 2 hundar och mycket mer! Katinkas blogg hittar ni HÄR där läser ni om hennes hund Lexie! Och till sist HÄR hittar ni Astrids blogg!!
Både inlägg och bilder kommer synas här och jag försöker att skriva en gång varje dag, men det kan bli lite svårt! Designen kommer om ett litet tag, ni för nöja er med det här så länge! 
Vi hörs! :)
 

Kommentera

Publiceras ej