Idag var verkligen en riktig sommardag, väldigt varmt, närmare 30 grader! Såklart inte alls nått träningsväder så vi drog ner till vattnet med 2 av Alice favorit kompisar, egentligen mina kompisar men aa man får ju dela med sig, haha.
Till en början var det tänkt att bara gå en långpromenad vid vattnet, rundan vi brukar ta men efter vi knappt kommit halvvägs och känt på vattnet och Alice var skit varm osv så vände vi och hämtade badkläder. Vilket jag var väldigt glad över att vi gjorde annars hade vi väll alla 4 svimmat, hehe. Så istället för en långproemnad på 2 timmar fick det bli bad i 4 timmar!
 Och ja, resultatet av de blev en suuper trött hund som fortfarande bara sover, hon har ätit lite också men inte mycket mer än så.
Alice gick nästan i själv men man fick hjälpa henne lite att våga gå i, hon simmade lite och så hon kände sig allra tryggast på land, haha. Hon fick även stanna md en av kompisarna när jag och en till skulle till en brygga o hoppa lite. Då fick det bli lite trix vilket båda tyckte var kul! Det blev massor av bilder, lägger inte ut alla här nu men dom kommer med tiden!
Finns inte så mycket mer att skriva, eller jo förresten, på Lördag morgon åker jag till Norge. Troligen kommer vi vara där i 2 veckor och sedan åker vi till svenjunga (göteborg typ) på vägen hem och stannar där i nån vecka eller så. Jag har fixat så jag har videos till alla tre veckorna, frågan e bara om jag kommer kunna blogga? I norge bor vi på en Ö så det kan bli svårt eftersom det troligen inte finns mycket wifi där. Haha det finns bara vid en affär på hela ön tror jag.
Ja, nu har jag inget mer att skriva, haha. men vi får höras och se om det blir några inlägg, men jag ska försöka fixa det iallafall!
Hejdå! ;)
 

Kommentera

Publiceras ej