Troligen när ni läser detta sitter jag i bilen påväg till Norge eller redan framme! Klockan är just nu 5.45 och vi ska åka om 15 min. 
Vi åker så jäkla tidigt både för att det är skönt att komma dit tidigt också men eftersom det även ska vara sjukt bra väder imorn så vill vi hinna sola, bada osv! Jag har kameran med mig och troligen ska jag filma tillräckligt mycket så jag kan göra en video när jag kommer hem! På Onsdag nästa vecka hade jag tänkt lägga upp en till video! Så på Onsdag finns videon både på Youtube och Bloggen!
Jag längtar tills vi kommer fram!! Men nono först taggar jag 7 timmar i en trång bil -.- ja trång bil, vi är 5 personer sen ska en hund vara med där också. Så vi får väll turas om att ha Alice i knät och på golvet. När vi väl kommer fram hämtar min morfar upp oss med hans båt så åker vi till ön vi är på! Haha den heter Lindøya. Jag e skit taggad, aldrig längtat efter Norge såhär mycket!!
Jaja inte så långt inlägg men ja jag e skit trött såå, men vi hört om några/nån dag!!!
 

Kommentera

Publiceras ej